mama..

Een plek voor jou
Forumregels
Is er bij jou iemand dood gegaan? Hier kun je in contact komen met anderen die ook zoiets hebben meegemaakt. De doelgroep in deze groep is tot een jaar of 15.
Lara

mama..

Bericht#1 » vr 26 jan 2018, 20:36

hoi, ik ben Lara en ik schrijf nu hier op het forum een berichtje.
Dit berichtje gaat over mijn moeder.. Mijn moeder is plotseling overleden in 2015 toen was ik 9 nu ben ik 12 en ik ben er aan gewend. Het wennen klinkt hard maar ik moet nog mijn hele leven leven dus: GENIET!!! door het praten wen je er aan mijn zusje kan niet goed er over praten want zij is erg gevoelig aar ik praat er altijd met papa over, en mijn zusje zit nog steeds zwaar in de rouw omdat ze haar verdriet probeert weg te stoppen en dat moet je nooit doen! Maar voor mijn zusje heeft papa het CJG (Centrum van Jeugd en Gezin) gevraagd. Ik heb in het begin ook meegedaan aan het CJG maar opbegeve moment had ik het niet meer nodig. Ik wil graag met lotgenoten praten hierover dus ben je tussen de 12 en 14 jaar dan reageer even!

Heel veel sterkte met wat je dan ook is overkomen!
Groetjes Lara :wink:

leoniekvandermaarel

Re: mama..

Bericht#2 » za 27 jan 2018, 11:22

Hoi Lara,
Fijn te horen dat het goed met je gaat en dat je zo goed snapt dat het ook belangrijk is om er aandacht aan te besteden!

Ik hoop dat anderen op jouw bericht gaan reageren en ook kunnen delen hoe zij het hebben gedaan!

Hartelijke groet,
Leoniek

Hetmeisje

Bericht#3 » zo 18 feb 2018, 14:27

Heyy Lara,

Wat heftig. Mn moeder gaat ook overlijden. Echt super goed hoe je hiermee om kan gaan. Wat vervelend voor je zusje. Ik denk dat je mij heel goed kan helpen en het is fijn om te horen dat je ook nog kan genieten van het leven als je moeder is overleden. Ik ben zelf ook 12 jaar! Je helpt me wel een beetje door dit bericht. Dankje Lara :-x !

Met heel veel liefs HetMeisje :-x :-x

Hetmeisje

Bericht#4 » zo 18 feb 2018, 14:31

Ik heb een vraag.. Kan je ook privecontact opnemen met mensen op dit forum? :oops: :-k (wel anoniem denk k). Want ik denk dat jij me misschien wel kan helpen omdat ik bang ben voor wat komen gaat. :'( Ik dacht misschien kan/wil je me helpen... Laat het me weten.

Liefs, het meisje

rembert
Beheerder

Bericht#5 » zo 18 feb 2018, 22:01

Hoi Hetmeisje, we hebben er op dit forum voor gekozen om privécontact helemaal uit te schakelen. Ooit, in de oertijd van dit forum hadden we dit nog wel. Veel privé-contacten verliepen na enige tijd erg problematisch. Dat willen we voorkomen. We denken dat het best mogelijk moet zijn om elkaar in het openbaar te helpen. Dat kan door je verhaal zo anoniem mogelijk te maken. Zo is het niet verstandig namen of adressen te noemen en sommige gebeurtenissen of ziektebeelden net even anders te benoemen.

Wist je dat je met jouw bijdragen op het forum ook anderen weer kan helpen? Want jouw vraag en zorg bestaat misschien ook wel bij anderen. En jouw antwoorden kunnen anderen misschien ook helpen. En misschien willen die anderen jou dan ook wel terugschrijven. Dat is juist de kracht van een openbaar forum. En dat lukt niet zodra je je verstopt in een privécontact.

Ik hoop dat je dit begrijpt. Ik begrijp ook dat het best eng kan zijn om jouw verhaal in het openbaar hier op te schrijven. Probeer het gerust, stapje voor stapje, wij kijken ook mee. En als je gewoon even iemand wil spreken, dan kun je de informatie- en advieslijn van Achter de Regenboog bellen.

Rembert.

Terug naar “Kinderen en tieners”