Hoi ik ben mascha moeder van 2 geweldige dochters

Voor ouders maar ook over ouders
Forumregels
Heb je bv. iets te vragen aan ouders in het algemeen, doe het dan hier. Ook ouders kunnen hier vragen stellen en ervaringen delen waarbij wel de rouw van hun kinderen centraal staat. De eigen rouw van ouders is hier minder op zijn plek.
Plaats reactie
Mas76
Bij mij is overleden: Man

Hoi ik ben mascha moeder van 2 geweldige dochters

Bericht door Mas76 » ma 13 jan 2020, 18:32

Hallo, mijn naam is mascha 43 jaar en moeder van 2 prachtmeiden van net 7en 11.
20 december jl. Is mijn man plotseling overleden(43 jaar)
Ik zit er nog middenin en ben op zoek naar herkenning en handvaten hoe nu verder. Ons leven staat op zijn kop.
Ik leef nu per dag met veel hulp van vrienden en familie om me heen en ben best bang voor de toekomst. Ik hoop hier ervaringsdeskundige te ontmoeten die me wat vertrouwen in de toekomst kunnen geven.
Liefs,
Mascha

leoniekvandermaarel
Bij mij is overleden: man

Re: Hoi ik ben mascha moeder van 2 geweldige dochters

Bericht door leoniekvandermaarel » ma 13 jan 2020, 18:47

Beste Mascha,
Gecondoleerd met het overlijden van je man. Ik hoop dat je hier reacties gaat krijgen. Als je concrete vragen hebt over hoe je om moet gaan met je kinderen kun je altijd contact opnemen met de advieslijn van Achter de Regenboog, of wel per mail of wel telefonisch. Kijk op de site voor meer informatie. Voor nu veel sterkte.

Mas76
Bij mij is overleden: Man

Re: Hoi ik ben mascha moeder van 2 geweldige dochters

Bericht door Mas76 » ma 13 jan 2020, 20:38

Dankjewel, ik zal inderdaad kijken . We zijn nu eerst veiligheid en vertrouwdheid ook op school aan het bieden en de leraren observeren goed. Wordt erg goed begeleid op school ,het is ook nog zo vers.

Plaats reactie