Even voorstellen

Voor ouders maar ook over ouders
Forumregels
Heb je bv. iets te vragen aan ouders in het algemeen, doe het dan hier. Ook ouders kunnen hier vragen stellen en ervaringen delen waarbij wel de rouw van hun kinderen centraal staat. De eigen rouw van ouders is hier minder op zijn plek.
wiwelaba

Even voorstellen

Bericht#1 » za 18 nov 2006, 23:47

Hallo,

Mijn naam is Bart. Mijn meisje is vorig jaar in Maart aan longkanker overleden. Wij zijn nu met zijn 3-en en hebben ons leven zo goed en zo kwaad opgepakt. Ik hoop via deze site ervaringen te lezen hoe de een omgaat met zijn of haar situatie, gelijkens aan de mijne.
Tot op heden is het best zwaar als eenouder met twee kids. Gelukkig heb ik de kids nog en we proberen er wat van te maken. Het is totnog toe rennen en vliegen om alles draaiende te houden. Gelukkig ben ik niet meer zo koppig om hulp in te schakelen. Het liefst doe ik het zelf, maar heb ondervonden dat dat niet werkt. Soms moet je even afstand van de dingen nemen en iemand inschakelen om de kids op te vangen. Het schuldgevoel is er nog wel, maar niet meer zo hevig als in het begin. Daar ik inmiddels wat meer tijd voor mezelf heb, begint de moeheid op te spelen. Deze fase probeer ik zo relaxed mogelijk doorheen te komen. Totzover nu. Ik ga even andere verhalen lezen.

Joseee

Welkom

Bericht#2 » ma 22 jan 2007, 17:30

Hallo,

Welkom hier,
en heel veel sterkte..
Ik hoop dat je inderdaad hier veel
advies zal gaan krijgen en verhalen
kunt lezen waar je iets aan hebt..

Josée
Live Your Life In Heaven
Rest In Peace Inge [L]