Moeder overleden

Een forum voor hen
Forumregels
Is er bij jou iemand dood gegaan? Hier kun je in contact komen met anderen die ook zoiets hebben meegemaakt. De doelgroep in deze groep is een jaar of 16 en ouder.
Plaats reactie
Indy Lanson
Bij mij is overleden: Moeder

Moeder overleden

Bericht door Indy Lanson » do 18 apr 2019, 00:34

Hey, mijn moeder is 5 maart (maandje terug) plots overleden. De uitslag is nog steeds niet bekend. Ik was thuis dat ik gebeld werd dat mn moeder in het ziekenhuis lag, aangekomen daar werd mij verteld dat ze al 1 uur gereanimeerd werd en dat ze nog een half uur verder gingen. Eindstand is zij overleden zonder dat ik afscheid heb kunnen nemen. Ik vind het als 16 jarige heel lastig om het erover te hebben met andere mensen. Is er iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt?

Jongereninrouw_adam
Bij mij is overleden: Beide ouders

Re: Moeder overleden

Bericht door Jongereninrouw_adam » do 17 okt 2019, 13:24

Beste Indy,

Hoe gaat het nu met je? Gecondoleerd met het verlies van je moeder, enorm verdrietig dat ze zo plotseling is overleden en dat je daardoor ook geen afscheid hebt kunnen nemen.

Ik heb al eerder op je post gereageerd, maar aangezien ik vrij nieuw ben op dit forum, weet ik niet of je mijn berichtje ook gekregen hebt?

Graag zou ik je meer willen vertellen over onze groep Jongeren in rouw, die op 21 november begint bij Humanitas Amsterdam. Als je hier meer over zou willen weten of eens kennis zou willen maken, nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek. Je kunt me mailen op jongereninrouwmarjan@gmail.com voor meer informatie.

Ik wens je heel veel sterkte, en weet dat je niet alleen bent. Hartelijke groet, Marjan

Plaats reactie